Кубок мотоциклиста Одессы

Регламент спортивных сборов

І. Допуск к соревнованиям

 

1.1. Количество участников ограниченно (в каждом классе не более 14 человек).

 

1.2. К соревнованиям допускаются лица от 18ти лет, при условии наличия:

 

— паспорта и идентификационного кода;

 

— полной экипировки (шлем, защитный комбинезон, перчатки, ботинки);

 

— медицинской страховки;

 

— обходного листа (тех./мед. комиссии, расписка, анкета, стартовый взнос);

 

1.3. При нарушении регламента мероприятия, судейская коллегия имеет право дисквалифицировать спортсмена без возврата стартового взноса.

 

1.4. На мотоцикле обязательно должны быть наклеены: стартовые номера, два комплекта, 1й спереди, 2й со стороны засечки; и эмблемы спонсоров мероприятия (все наклейки выдаются при регистрации).

 

 

 

ІІ. Техническое состояние мотоцикла

 

Пилот допускается к участию в соревнованиях, при условии:

 

— вся светотехника заклеена армирующим скотчем;

 

— остаток элемента на тормозных колодках минимум 3мм;

 

— глубина протектора покрышки минимум 2 мм;

 

— все агрегаты не должны иметь отсутствующего крепежа и работать должным образом.

 

 

 

III. Квалификация

 

3.1. Квалификация подразумевает собой выбор самого быстрого круга зачётным, из продолжительности всего дня тренировок.

 

3.2. По результатам квалификации спортсмены распределяются по классам и расставляются на стартовой решётке.

 

3.3. Квалификация является обязательной для участников соревнований.

 

 

IV. Заезды

 

4.1. Пилот допускается на гонку только в одном классе.

 

4.2. Перед стартом гонки все пилоты проезжают прогревочный круг.

 

4.3. Старт гонки подаётся сигналом светофора или флагом.

 

4.4. Если пилот не может стартовать, он должен поднять правую руку вверх. Сигнал должен быть подан до старта.

 

4.5. В случае возникновения инцидента(столкновения) во время заездов преимущество имеет пилот, находящийся впереди.

 

4.6. Значение флагов.

 

 

Клетчатый – старт или финиш;

 

Жёлтый – опасность на трассе – пилоты обязаны: снизить скорость, не обгонять друг друга, не совершать резких манёвров;

 

Красный – стоп гонка.

 

 

4.7. Фальстарт – понижение спортсмена на две позиции.

 

Поділ учасників на класи

Усі учасники будуть розподілені на класи відповідно до заявлених характеристик мотоциклу і учасників (водіїв).

Класи:

«Superbike 1000» (з обсягом двигуна від 750 до 1200 куб.см). Підготовлені мотоцикли для трекової їзди з обмеженою кількістю до 14 учасників.

«Supersport 600» (з обсягом двигуна  від 250 до 600 куб.см). Підготовлені мотоцикли для трекової їзди з обмеженою кількістю до 14 учасників.

«Streetbike» — Учасники, що не потрапили в класи «Superbike 1000», «Supersport 600» з обмеженою кількістю до 10 учасників

«Amateur»-Учасники на міських мотоциклах, що не потрапили в клас «Streetbike».

 

Технічні вимоги до транспортних засобів учасників

До участі в заході  допускаються технічно справні серійні мотоцикли або мотоцикли, підготовлені згідно технічним вимог для участі в шосейно-кільцевих мотоциклетних перегонах в Україні. 

 

Під час проведення заходу (заїздів) на трасу не допускаються:

— мотоцикли, які підготовлені для змагань типу « крос-ендуро»;

— мотоцикли, які по своїй конструкції або технічному стані не здатні розвивати швидкість більш 80 км\год (якщо інше заздалегідь не узгоджено з  організатором);

— мотоцикли, оснащені гальмівними колодками із залишковою товщиною не менш 2 мм у найгіршому місці, крім роздільної проточки. Шини повинні мати залишкову глибину протектору  не менш 1мм;

— мотоцикли  з демонтованими або відключеними передніми або задніми гальмами;

— мотоцикли із встановленими дзеркалами заднього огляду і додатковими кронштейнами  кріплення реєстраційного знаку. Дзеркала додаткові кронштейни кріплення реєстраційного знака повинні бути демонтовані;

— мотоцикли з дугами/рамками/майданчиками кріплення багажу/багажних кофров;

— мотоцикли, кріплення вузлів і агрегатів яких, що впливають на безпеку,  ненадійно закріплені;

— мотоцикли, що мають витоки будь-яких рідин;

— мотоцикли з не заклеєним армованим скотчем  світловими приладами (фари, задній ліхтар, покажчики поворотів).

— брудні мотоцикли;

— без нанесеного бортового (стартового) номеру .

 

Мотоцикли, підготовлені згідно технічних вимог будь-яких офіційних змагань, повинні мати чинний Спортивний технічний паспорт, виданий будь-якою національною федерацією мотоциклетного спорту.

 

Відповідальність учасників заходу

Учасник під час заходу зобов’язується дотримуватися Правил проведення та своїми діями не перешкоджати проведенню цього заходу.

 

З моменту реєстрації учасник приймає на себе всю повноту відповідальності за будь-які наслідки, пов’язані з технічною непідготовленістю його транспортного засобу та за  свої дії в період проведення заходу. Організатор не відповідає за збиток, заподіяний учасником або його транспортним засобом у ході проведення заходу. Уся відповідальність покладається на винних осіб. Учасник також несе повну відповідальність за дії своїх механіків і осіб, що його супроводжують.

 

Стартові номери та наклейки.

Стартові номери присвоюються учасникам заходу (спортсменам) на початку сезону та зберігаються до останнього етапу. Зміна стартових номерів або виступ під одним номером різних учасників на різних етапах заборонено.

Учасники зобов’язані протягом усього часу проведення заходу використовувати стартові номери і наклейки допуску до заїздів, видавані Організатором при реєстрації. Стартовий номер повинен бути наклеєний на передньому та бічних обтічниках мотоциклу. Учасник може використовувати стартовий номер, який уже є на його мотоциклі, повідомивши цей номер Організаторові при реєстрації і за умови, що цей номер не зайнятий. Збіг номерів учасників не дозволяється. Наявність на мотоциклі різних стартових номерів не дозволяється. Наклейка допуску мотоцикла до заїздів повинна бути наклеєна на передній обтічник мотоциклу. Мотоцикли без наклейки не допускаються до заїздів. При кожному виїзді з пит-лейну учасник зобов’язаний знизити швидкість або зупинитися перед представником Організатора для перевірки наклейки.

 

Траса

 

Трек є  дорогою з однобічним рухом з напрямком руху проти годинникової стрілки.

Дозволено рух виключно за схемою, що передбачена конфігурацією траси.

Повороти,  а також зони в’їзду і виїзду можуть проходитися учасниками винятково в межах позначеного полотна траси.

На всій трасі зупинку під час заїздів заборонено!

Розворот на трасі заборонено!

Заїзд на трасу і з’їзд із неї дозволені тільки в спеціально позначених місцях.

З’їзд на сервісні дороги заборонено!

 

Гоночні (фінальні) заїзди і дистанція для класів:

Черговість розміщення на стартовій решітці на гоночний (фінальний) заїзд — по класах у порядку кваліфікаційного часу.

 

 

 

Умови участі в заїздах

Загальні умови для всіх заїздів:

  1. Заїзди проводитимуться по черзі для кожного класу учасників.
  2. Один учасник має право брати участь у заїздах тільки свого класу.
  3. Старт заїзду – по стартовій решітці.
  4. Учасник, що перебуває на першій позиції стартової решітці, розташовується із зовнішньої сторони стосовно першого повороту треку.
  5. Час проходження учасниками кіл під час заїздів ведеться електронними системами хронометражу.
  6. Старт заїздів. Перед стартом заїзду учасники, виїжджаючи на трасу, доїжджатимуть до стартової решітці і підкорятимуться вимогам маршалів (судді заїзду на трасі), займатимуть  місця на стартової решітці. Після формування стартової решітці учасники, підкоряючись командам маршалів, виїжджають на одне «прогрівочне» коло і завершують його, кожний на своєму стартовому місці. Старт заїзду дається з місця, згідно прапорової або світлофорної сигналізації. Положення стартового прапору паралельно поверхні означає — «приготуватися!». Не пізніше 10 секунд прапор піднімається нагору, що є сигналом до старту й початком заїзду.

Якщо учасник з якої-небудь причини не може стартувати (заглох мотоцикл і т.п), він повинен підняти ПРАВУ руку нагору. Старт заїзду відкладається, але не більше ніж на дві хвилини. Цей вид сигналізації повинен бути поданий ДО початку прапорової сигналізації маршалом.

Якщо учасник-водій не зміг стартувати, він повинен до завершення першого кола забрати мотоцикл зі стартової решітці у внутрішній бік стосовно першого повороту.

  1. Обгони, вчинені в процесі заїзду, контролюються учасником, що обганяє. Він же зобов’язаний забезпечити безпеку вчиненого маневру. Обгін, уважається завершеним, якщо учасник, що обганяє, перебуває поперед обгоняємого та із цього моменту, вони міняються ролями. Відповідно, безпечне завершення маневру є відповідальністю учасника, що перебуває позаду. Учасник, який винний у порушенні правил обгону, знімається із заїзду.

Дотримання безпеки при обгоні є відповідальністю учасника, що здійснює обгін. При цьому, то учасник, якого обганяють, побачивши того, хто обганяє, не повинен робити різких змін траєкторії, розгонів або гальмувань.

У зоні аварії обгін категорично заборонений!

  1. Кожний учасник може розганяти тільки до такої швидкості, на якій він може зберігати постійний контроль над своїм  мотоциклом, не створюючи небезпеки і не піддаючи ризику інших учасників.

Зокрема,  діють наступні правила:

Якщо в процесі заїздів, виникла небезпека для учасників, маршали сигналізують «жовтими прапорами». Учасники зобов’язані  не обганяти один одного, не робити різких маневрів, не розганяти й не гальмувати різко з метою перешкоди супротивникам. Порушення – пеналізується переміщенням на два місця нижче в підсумковому результаті заїзду.

  1. У випадку падіння, зіткнення або вильоту учасника із траси, інші учасники повинні знизити швидкість на даній ділянці траси та продовжувати рух, не зупиняючись. Допомога даному учасникові буде надана маршалами.

Якщо буде потреба виїзду машини швидкої (екстреної медичної) допомоги на трасу, заїзд зупиняється.

  1. Якщо для евакуації учасника або мотоциклу потрібна зупинка заїзду, маршали сигналізують «червоними прапорами». Їхня дія — заїзд зупинений, необхідно знизити швидкість до мінімуму або зупинитися, якщо на це вказують маршали. Не відновляти руху без команди маршалів. Якщо вказівок зупинитися не було, необхідно рухатися на мінімальній швидкості на піт-лейн. Якщо до моменту вивішування «червоних прапорів», заїзд пройшов 70% дистанції й більш — заїзд припиняється, результат розраховується по колу, що передує інциденту. Якщо менш 70% — дається рестарт, з розміщенням на стартовій решітці згідно з колом, що передує інциденту. Дистанція – час, що залишився.
  2. У випадку зупинки мотоциклу  на трасі внаслідок аварії, через поломку або по будь-якій іншій причині,  мотоцикл  евакуюється службою евакуації відповідно до вказівок співробітників Організатора та/або маршалами траси.

 

Технічна допомога, піт-лейн

 

Технічна допомога та сервіс може здійснюватися учасниками тільки в спеціально відведених для цього зонах.

 

Швидкість на піт-лейн обмежено 30 км/ч. Забороняється зупинка мотоцикла на стороні піт-лейн, призначеного для руху. При виїзді з піт-лейн учасник зобов’язано пропустити учасників, що перебувають на прямий старт/фініш.

При заїзді  на піт-лейн учасник зобов’язаний заздалегідь зміститися на праву сторону траси й знизити швидкість.

Різкий маневр для заїзду на піт-лейн заборонений.

 

Підведення результатів заходу

По закінченню заїздів Організатор визначає трійку учасників-водіїв кожного класу, що показали кращі часи під час гоночних (фінальних) заїздів, які одержують нагороди (кубки. Дипломи чи інші) та  призи,  що визначає кожний Організатор.

Усі питання за результатами заїздів вирішуються Організатором.

 

 

Партнёры